Skała Alf (Suliszowice) - Topo rejonu wspinaczkowego 2020

Znajdujący w pobliżu SKały pod Prądem Alf został oczyszczony i przygotowany dla wspinaczy w 2019r. dzięki pracy Artura Pierzchniaka wspieranego przez grupę przyjaciół. Na dzień dzisiejszy na tej skale znajduje się 14 dróg i projektów. Wszystkie wyposażone są w komplet punktów asekuracyjnych.

Dojście

Najlepiej zaparkować na wjeździe do Suliszowic od strony Zastudnia w miejscu gdzie z drogi odchodzą szlaki niebieski i żółty. Idziemy za znakami niebieski/żółty. Warto zwrócić na to uwagę ponieważ z miejsca parkingowego z odchyleniem w prawo odchodzi samotny szlak niebieski prowadzący do Zastudnia. W miejscu gdzie szlak żółty odchodzi w prawo dalej maszerujemy szlakiem niebieskim do miejsca gdzie trawersuje on przecinkę z linią wysokiego napięcia. Tam opuszczamy szlak i idziemy wzdłuż lewej krawędzi przecinki. Po przejściu kilkudziesięciu metrów widać nad koronami drzew po lewej szczyt Skały pod Prądem. Po przejściu jeszcze kilkudziesięciu metrów w pobliżu słupa wysokiego napięcia skręcamy ścieżką w lewo w las i dochodzimy do Alfa.

Drogi

11. Pierwsza ekiperska V+ (5R+ST), Bartek Górniak 2019

12. Droga emerytów V (5R+ST) Małgorzata Ostrowska, Artur Pierzchniak 2019

13. Dla dziadków IV (5R+ST), Małgorzata Ostrowska, Artur Pierzchniak 2019

Uwaga: na lewo do Pustki w Wolarzu istnieje droga Miejsca intymne III (3B+2BZ), J. Antychowicz, A. Olejniczak 2019