Napieraliśmy...

Sprawozdania z wyjazdów naszej grupy.

Na Lipówkach.

Korzystając z pięknej aury ruszyliśmy wczoraj do podczęstochowskiego Olsztyna. Moim pomysłem, który udało się zrealizować było przewspinanie dróg na Desce na Lipówkach, które ubezpieczył w 2019 Guma (jakoś brakowało mi ich w wykazie). Po "wyzerowaniu" Deski był jeszcze czas i chęci by podziałać na Płetwie:-).

Czytaj więcej: Na Lipówkach.

Giewont. Autor M.Kowalski

W sobotę po raz kolejny udaliśmy się w Tatry Zachodnie. założenie było takie, że  jedziemy w nocy i prosto w drogę.

Czytaj więcej: Giewont. Autor M.Kowalski

Halami Beskidu Śląskiego. Autor A. Hajnas

Minął ledwie tydzień od poprzedniego wyjazdu i znów nadarzyła się okazja do kolejnej wizyty w górach. Tym razem wybrałem się na niespieszną wędrówkę szlakami Beskidu Śląskiego, połączoną z biwakami na dwóch przepięknych halach: Radziechowskiej i Jaworowej. Pogoda była znakomita, a widoki rozległe. Nawet pierwsze w sezonie ognisko zapaliłem, więc wyjazd uznałem za wielce udany.

Czytaj więcej: Halami Beskidu Śląskiego. Autor A. Hajnas

Projekt "Czaszka-Pasieka-Łysa"

Parcie z zewnątrz na wspinanie na nowościach spowodowało, że w niedzielę przygotowaliśmy je tak by można było się po nich wspinać. Drogi otrzymały komplety punktów (uzupełniono to co nie zostało wklejone w czwartek). Drogi na Czaszce wymagają jeszcze solidnego doszczotkowania ( co uczynimy). Na Pasiece na kilka starszych drogach brakuje kilku punktów (Italino disco, Twist i Okolice jazzu) co warto brać pod uwagę.

Czytaj więcej: Projekt "Czaszka-Pasieka-Łysa"

Ubóstwo energetyczne. cz.1

Czekając aż wyschnie Czaszka i Pasieka w niedzielę przy całkowitym zachmurzeniu i zimnym wietrze nasz "domowy zespół wspinaczkowy" zadziałał na Łysej. Udało się przyciąć cześć krzaków (do momentu braku prądu) oraz wywiercić dziury pod ringi na kolejnym projekcie.